Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

проектування компютера

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних технологій, автоматики та метрології
Факультет:
УІ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
Архітектура комп’ютерів та комп’ютерних систем
Варіант:
22

Частина тексту файла

Вступ В ході виконання даного курсового проекту передбачає ознайомлення та опанування архітектуру CISC – комп’ютера. Основні принципи даної архітектури, які запропонував Джон фон Нейман: 1. Інформація кодується в двійковому представленні. 2. Інформація в комп’ютері ділиться на команди і дані. 3. Різнотипні за змістом слова розрізняються за способом застосування, а не по способу кодування. 4. Слова інформації розміщаються в комірках пам’яті та ідентифікуються номерами комірок – адресами слів. 5. Пам’ять є лінійною. 6. Пам’ять має довільну адресацію. 7. Команди і дані зберігаються в одній пам’яті. 8. Алгоритми представляються у вигляді послідовності керуючих слів, як називаються командами. Команда визначається найменуванням операції та слів інформації, які в ній приймають участь. Алгоритм записаний у вигляді послідовності команд, називається програмою. 9. Весь набір виконуваних комп’ютером команд називається системою команд комп’ютера. 10. Виконання обчислень, які визначені алгоритмом, являють собою послідовне виконання команд в порядку визначеному програмою.Для виконання задачі на комп’ютері необхідно: - забезпечити вибірку команди програми із його пам’яті в заданій послідовності, організувати звернення до неї за відповідними адресами; - забезпечити розпізнавання типів виконуваних операцій; - організувати звернення до пам’яті за відповідними адресами для вибірки необхідних для виконання кожної команди даних; - організувати виконання над даними операцій відповідно до вказівок команд; - запам’ятати результат обчислень. Комп'ютер виконує кожну команду як послідовність простих операцій: 1. Вибірка чергової команди із основної пам'яті. 2. Визначення типу вибраної команди, тобто її дешифрування. 3. Визначення адрес даних, необхідних для виконання цієї команди. 4. Виконання операцій пересилання даних (зчитування даних із пам'яті в регістри процесора). 5. Виконання операції відповідно до її коду в полі коду операції команди. 6. Визначення адрес, за якими запам'ятовуються результати. 7. Запам'ятовування результатів. 8. Підготовка до виконання наступної команди, тобто обчислення її адреси.Для процесора комп'ютера із складною системою команд характерні наступні особливості: - виконання команди за багато тактів, оскільки для цього потрібно здійснитибагаторазові операції звернення до основної пам'яті та до програмно-доступнихрегістрів процесора; - орієнтація АЛП на виконання великої кількості операцій, що пов'язано з розширенимскладом системи команд; - складна система розпізнавання команди, що пов'язано з великою кількістю методівадресації та великою кількістю форматів команд різної розрядності; - програмне дешифрування команд з метою зменшення затрат обладнання; - складна організація конвеєризації виконання команд, що пов'язано, в першу чергу, різнотипністю їх виконання; - орієнтація структури на виконання команд типу регістр-пам'ять та пам'ять-пам'ять. Основні елементи процесора - арифметико-логічний пристрій, пристрій керування і регістрова пам'ять або, як її ще називають, надоперативний запам'ятовуючий пристрій. До складу регістрової пам'яті, в свою чергу, входять наступні вузли - програмний лічильник, регістри: адреси, команди, даних, слова стану програми, а також регістровий файл, який складається з програмно доступних регістрів. Cтруктура регістрової (надоперативної) пам'яті процесора складається з регістрів спеціального та зального призначення. До регістрів спеціального призначення належать: - регістри адреси (РгА); - регістри команд (РгК); - програмний лічильник(ПЛ) - регістри даних (РгД). РгА зберігає адресу даного або команди при зверненні до основної пам'яті. РгД зберігає операнд при його запису або зчитуванні з основної пам'яті. В ролі операнда може бути дане, команда або адреса. РгК зберігає команду після її зчитування з основної пам'яті. ПЛ підраховує команди та зберігає адресу поточної команди. Комп'ютер з архітектурою Джона фон Неймана має один програмний лічильник. Більшість комп'ютерів мають в складі процесора тригери...
Антиботан аватар за замовчуванням

12.01.2014 14:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини